Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht? Klachten nemen wij zeer serieus. Klachten worden telefonisch, via de mail of doormiddel van ons onderstaande formulier (word aangeraden) en op vertoon van een bewijs van aankoop (het bestelnummer) in behandeling genomen en dienen tijdig te worden gemeld.
 
Eenvoudig en snel!
Uit ervaring weten wij dat de snelste manier om een klacht op te lossen is, door onderstaand formulier in te vullen, met daarbij gevoegd één of twee foto’s van de klacht. Hierop zien wij over het algemeen direct hoe de klacht op te lossen is ofwel er een bezoek gewenst is om de klacht nader te onderzoeken.
 
Omschrijf uw klacht zo volledig mogelijk. Vermeld in ieder geval uw naam en contactgegevens. U ontvangt na melding van uw klacht binnen 24 uur (op werkdagen) een ontvangstbevestiging en/of een eerste reactie. Klachten worden zo spoedig mogelijk na ontvangst in behandeling genomen. Direct Tuinshop zal haar uiterste best doen een passende oplossing te vinden.

Mocht het onverhoopt voorkomen dat blijkt dat Direct Tuinshop overhoop een fout heeft gemaakt bij uw bestelling! Dan zal dit spoedig en kosteloos voor u worden opgelost.
[caldera_form id=”CF5c45c02c29772″]