Retourneren, bedenktijd en herroepingsrecht

Bij Direct Tuinshop heeft u 14 dagen de tijd om zonder opgave van redenen uw producten te retourneren. Wij doen er alles aan om een kwalitatief top product te leveren dat voldoet aan alle eisen die hier aan gesteld kunnen worden, bent u desondanks niet tevreden met de door u bestelde materialen? Geen probleem, wij betalen u het volledige aankoopbedrag terug (excl. transportkosten). Wij raden altijd aan om eerst even bij ons of een locale showtuin te kijken voor u overgaat tot een aankoop van sierbestrating. Wij leveren sierbestrating van alle erkende producten, dus u vind alle terrastegels en dergelijke ook bij ons, maar dan voordeliger! Wilt u bij ons langskomen? Dan ontvangt u altijd optimaal advies en tips, krijgt u een goed beeld van de kleuren, uitstraling en voorkomt u teleurstelling achteraf.

Onze voorwaarden voor retournering van uw product(en)

  1. Wij vragen u de producten, onbeschadigd en in originele verpakking te retourneren. Daarnaast verwachten wij dat u de producten zo behandelt dat wij vervolgens een andere klant er weer blij mee kunnen maken, oftewel het product moet weer verkocht kunnen worden. Voldoet uw retour niet aan bovengenoemde verwachtingen? Dan zijn wij helaas genoodzaakt om de waardevermindering van het desbetreffende product in te houden op uw aankoopbedrag.
  2. Met uitzondering van speciaal bestelde materialen (dit in verband met kleurbatches per partij en eventuele gevoeligheid tijdens transport). Deze producten zijn niet retourbaar, aangezien de producent het niet meer terug kan nemen. Dit geld voor o.a. Kunstgras en bestrating buiten ons online assortiment.

De retourkosten van uw bestelling worden helaas niet door ons vergoed, u kunt de producten wel gratis retourneren door ze bij Direct Tuinshop in Wormerveer af te geven. Is dit niet mogelijk dan betaalt u voor een retour de kosten die de verzender bij u in rekening brengt. De kosten die PostNL hanteert voor pakketzendingen vindt u hier, wilt u bestrating of tuinhout retourneren, dan bent u als klant verantwoordelijk voor de retourzending. 
BELANGRIJK: De terugbetaling van uw retourproduct(en) ontvangt u op dezelfde wijze als waarmee u de bestelling aan ons heeft voldaan.

Uiteraard willen wij alleen maar tevreden klanten, daarom doen wij iedere dag weer ons uiterste best om de kwaliteit van ons personeel, bedrijf en leveranciers op een zo hoog mogelijk niveau te houden.

Mocht er zich een misverstand of vergissing voordoen. Onze Excuses hiervoor! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Wij willen u dan ook vragen om het ons direct te laten weten. Uw klacht of opmerking wordt altijd uiterst serieus in behandeling genomen. Wij zorgen ervoor dat we gezamenlijk zo snel mogelijk tot een oplossing komen.

Laat het ons weten
[email protected] 
Tel: 085 06 05 049